girl-rose
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

cool

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اليكم اجمل النكت في مجموعة ظريفة ومضحكة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نواعم
عضوة جديدة
عضوة جديدة

: اليكم اجمل النكت في مجموعة ظريفة ومضحكة C13e6510

اليكم اجمل النكت في مجموعة ظريفة ومضحكة Empty
مُساهمةموضوع: اليكم اجمل النكت في مجموعة ظريفة ومضحكة   اليكم اجمل النكت في مجموعة ظريفة ومضحكة I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 29, 2008 5:23 am

اليكم اجمل النكت في مجموعة ظريفة ومضحكة السلام عليكم

توأم بيقول لأخوه التوأم وهو متنرفز إنت كنت فين يا عم أمك حممتني مرتين.

* واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب. وحدة أخذت الحبوب ومولدتش في الوقت فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقيها حامل بتوأم وكل واحد بيعزم على الثاني ويقول له "اتفضل" الثاني يقوله "لأ اتفضل إنت الأول".

* استاذ انجليزى بيسأل تلميذ بيقوله لو عايز تقول لواحد "تعال هنا" تقوله ايه ؟ قاله : اقوله "كام هير" , قاله : ولو عايز تقوله ارجع هناك ؟ قاله : الف من الناحية الثانية واقوله "هيري كام".

* مرة ولد صغير راح لجارته وطلب منها انها توريه لسانها فسألته ليه : فقالها عشان ماما بتقول ان لسانك زي العقربة.

* مرة الاستاذ سأل الاطفال في الفصل الي يفتكر نفسه غبي يقف ... بعدها بشوية وقف تلميذ ...فساله المدرس وليه يا سيدي بتفتكر انك غبي .. فرد عليه التلميذ اصلي محبيتش اشوفك واقف لوحدك يا أستاذ.

* مرة واحد اتصل بصاحبه في التليفون .. ورد عليه ابنه الصغير بصوت واطي : الو بابا فين يا حبيبي ... رد عليه: مشغول يا عمو.... طيب ماما فين : قاله ماما كمان مشغولة يا عمو .. قاله : طيب مشغولين في ايه يا حبيبي ... مع البوليس يا عمو.... وبيعمل ايه البوليس عندكم...... اصلى متخبي منهم وبيدوروا عليا .

* مرة واحد جاب لامه دواء يخليها ترجع 20 سنة لورا , فثاني يوم راحلها وقالها : ايه الحلاوة دي يا ماما , ومين الطفل هذا ؟ , قالتله , يا نهار اسود اصل ابوك شرب الدواء كله.

[/right]
[/b][/size][/font]
ملاك الصمت
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
ملاك الصمت

انثى
المزاج : جيد

مُساهمةموضوع: رد: اليكم اجمل النكت في مجموعة ظريفة ومضحكة   اليكم اجمل النكت في مجموعة ظريفة ومضحكة I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 29, 2008 12:32 pm

ههههههههههههههههه
نكت كثييير حلو و مضحكة
تسلمييييييين يا اختي
https://girl-rose.ahlamontada.com
المتالقة
مشرفة قسم الفيديو كليب
مشرفة قسم الفيديو كليب
المتالقة

انثى
المزاج : q8 girl

مُساهمةموضوع: رد: اليكم اجمل النكت في مجموعة ظريفة ومضحكة   اليكم اجمل النكت في مجموعة ظريفة ومضحكة I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 03, 2008 2:58 pm

هههههههههههههههه شكرا لكي يا اختي نواعم
http://www.arkabanat.ahlamontada.net
سحر الليل
مشرفة القسم الحره
مشرفة القسم الحره
سحر الليل

انثى
المزاج : متدلعة على أمي

مُساهمةموضوع: رد: اليكم اجمل النكت في مجموعة ظريفة ومضحكة   اليكم اجمل النكت في مجموعة ظريفة ومضحكة I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 13, 2008 11:48 pm

هههههههههههههههههههه
شكرا لكي يا قمر

اليكم اجمل النكت في مجموعة ظريفة ومضحكة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-